(update: 06-05-2020)

De kogel is door de kerk: Vanaf maandag 11 mei mogen wij weer aan de slag! En boy, gezien de hoeveelheid afspraken die deze avond al geboekt zijn, zijn ook jullie hier heel blij mee.

Voordat je afspraak plaatsvindt bij ons
Het belangrijkste voorafgaand aan je afspraak zijn het antwoord op de volgende vragen:
•Heb je een of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen: neusverkoudheid of hoesten of benauwdheid of koorts (vanaf 38°C)?
• Heb je de afgelopen 24 uur COVID-19 symptomen gehad?
• Heb je huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?
• Is er bij jezelf of een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Wordt een of meer van deze vragen met ja beantwoord? Dan kan je helaas nog geen afspraak bij ons maken of door laten gaan. Wij verwachten dat jij als klant bij ons deze verantwoordelijkheid neemt, en zodra er een ja is op deze vragen, de afspraak bij ons afzegt en/of verzet.

Je afspraak verzetten of annuleren is kosteloos! Mail ons op info@rebalans.nl of bel ons op 070-212 95 49 of stuur een whatsapp bericht via de website tijdens openingstijden.

Bij aanvang van je afspraak
Bij binnenkomst zullen we geen handen schudden en je vragen om voordat je plaatsneemt, je handen te wassen. Bij voorkeur maak je geen gebruik van onze sanitaire voorzieningen, maar het is mogelijk bij hoge nood.

Tijdens je afspraak
Zoals jullie van ons gewend zijn, dragen wij bij de pedicure, schoonheidsbehandelingen en waxen mondkapjes en handschoenen. Waar kan, maken wij gebruik van preventieschermen (bij de balie, manicure, pedicure en sommige waxbehandelingen). Bij de massage dragen wij in principe geen mondkapje bij de massage van de rug, wel bij het deel van de massage van de voorzijde. Dit ter bescherming van jou als klant. Mocht je het prettig vinden dat we wel een mondkapje dragen gedurende de hele behandeling, geef dit direct aan bij de start. Als je graag zelf ook een mondkapje draagt, dan raden we je aan deze zelf mee te brengen. Wij hebben gekozen om dit niet te verstrekken aan klanten i.v.m. de kosten die dit voor ons met zich meebrengt.Wil je wel een mondkapje van ons, dan rekenen wij € 1,00 voor het mondkapje.

Na je afspraak
Bij het einde van je afspraak geven wij je zoals altijd de tijd om je aan te kleden. Normaliter geven wij een glaasje water, maar in deze periode even niet. TIP: neem je eigen bidon/fles mee als je graag wat wilt drinken direct na je afspraak. Was je handen na de afspraak, gooi het handdoekje in de daarvoor bedoelde wasmand. Bij afrekenen bij voorkeur met pin/contactloos betalen, contant is mogelijk.

Hygiëne
Na de behandeling wordt de ruimte geventileerd, schoongemaakt en gedesinfecteerd. Alle textiel wordt vervangen.Omdat de bezoekdruk veel minder hoog ligt dan normaal, draagt dit bij aan een ontspannen sfeer en goed resultaat van de behandeling, maar ook aan het hygiënisch werken en het goed kunnen schoonhouden van de ruimte tussen onze afspraken door.

Dit waren onze maatregelen tot zover. Wij volgen zoveel mogelijk de richtlijnen verstrekt door de KNGF.

Mocht je hoe dan ook vragen hebben, die niet beantwoord zijn door deze update, stel ze gerust. De mailbox info@rebalans.nl staat hiervoor open.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Andrea, Arresiena, Lois & team ReBalans

%d bloggers liken dit: